Cum sa cumparam online?

A cumpara online este foarte simplu. Va rugam sa urmati instructiunile de mai jos.

  • Alegeti categoría produselor.
  • Uitati-va la produsele care va intereseaza. Cu un singur clic veti vedea descrierea si fotografía marita a produsului, disponibilitatea, codul si pretul.
  • Adaugati cate unitati doriti din produsul ales de dvs. In continuare puteti adauga alte produse sau sa finalizati comanda.
  • Daca mai doriti sa cumparati, repetati acelasi procedeu. Pentru a incepe demersurile comenzii dvs. va trebui sa apasati “Comanda”.
  • Ajuns in acest punct trebuie sa fiit deja inregistrat pe site-ul nostru sau sa introduceti datele dvs. de contact pentru a putea realiza comanda dvs. Daca inca nu v-ati inregistrat , inregistrati-va si dupa ce completati datele dvs. verificati daca sunt corecte si apasati “Continuati”.
  • Verificati toate datele comenzii dvs. si daca este totul corect acceptati termenii si conditiile de utilizare si apasati „Comanda”.
  • In continuare ve-ti vedea numarul comenzii dvs. si ve-ti primi un email de confirmare. Daca doriti puteti scoate la imprimanta comanda dvs

Cum pot cumpara?

Puteti face comanda dvs. prin telefon sau online.

Primesc acelasi produs care il vad in fotografie ?

Da, aproape toate fotografiile de pe site-ul nostru sunt identice cu produsul respectiv.

De ce uneori produsele nu sunt disponibile ?

Facem tot posibilul pentru a garanta disponibilitatea tuturor produselor care apar in catalogul nostru dar datorita raportului de cerere si aprovizionare unele produse pot sa nu fie disponibile la un moment dat. In acest caz va asiguram ca departamentul nostru de achizitii va gestiona problema cat mai repede posibil astfel incat sa puteti dispunde de produsele noastre in cel mai scurt timp. Datorita faptului ca produsele noastre sunt fabricate in locatii din toata lumea se produc cateodata intarzieri neprevazute la livrare.

Cum pot sa ma asigur ca am facut corect cumpararea?

Odata facuta comanda dvs. veti primi un e-mail de confirmare. Daca nu l-ati primit ,accesati casuta “contul meu” de pe site-ul nostru. Astfel veti putea verifica toate datele dvs cat si un rezumat al comenzilor dvs.

Pot sa stiu in ce stare se gaseste comanda mea ?

Da. Accesati paragraful „Contul meu” si in coloana stanga cautati sectiunea „Comenzile mele”. Puteti vedea starea comenzii dvs.

Cum recuperez parola daca am uitat-o?

Daca ati uitat parola dvs. o puteti recupera accesand paragraful Ati uitat parola dvs? Veti primi un e-mail cu noua parola la adresa pe care ati furnizat-o la inregistrare.

Pot elimina un articol din comanda mea?

Da. Inainte de finalizarea comenzii se poate elimina din cos orice articol doriti.

Cand stiu ca voi primi comanda mea?

In momentul in care comanda dvs. pleaca de la noi din depozit ,va trimitem un email de confirmare.

Ce trebuie sa fac daca primesc un produs defect?

Firma noastra vinde doar produse noi, in stare perfecta dar daca primiti in mod exceptional un produs defect accesati pagina de contact si explicati-ne incidenta ,pentru a o gestiona cat mai curand posibil.

Ce trebuie sa fac daca primesc un produs incorect?

Daca vreodata “din greseala” veti primi un produs pe care nu l-ati comandat ,accesati pagina de contact si explicati-ne incidenta pentru a o gestina cat mai curand posibil.

Pot anula comanda mea?

Daca comanda dvs. este in proces de gestionare, fabricatie sau import va trebui sa suportati toate cheltuileile de transport si vama, etc.

Sus